?

Log in

 
 
18 October 2010 @ 05:21 pm
Vid: Cause I'm Hot Like That (TVD)  

Music: Can't Be Tamed by Miley Cyrus
Created: October 2010
Summary: A vid for Season 2 Caroline (so far).
Vampire Caroline has become my new fav character on TVD. After I saw her kick a werewolf's ass, I knew she needed a vid of her very own ^_^
Program: Sony Vegas
Source Material:
The Vampire Diaries (2010) © Warner Bros

DOWNLOAD MP4 (30 MB)
DOWNLOAD MP4 (73 MB)

 
 
Current Mood: annoyedannoyed
 
 
 
All mighty voices in my head, I'll never doubt you: TVD Caroline/Mattburningchaos on October 19th, 2010 04:54 am (UTC)
NOW THAT IS A HBIC VID. I love it!!!!! I love Caroline as a vamp.
e_transitions: TVD: Carolinee_transitions on October 20th, 2010 09:19 pm (UTC)
haha - thanks! Yeah, I wasn't too interested in Caroline in the first season, but she's gotten really cool this season. I hope they keep developing her, cause she's got great potential!
K, Bop or Boppy--take your pick!: Katherinebop_radar on October 20th, 2010 09:49 am (UTC)
She totally needed a vid!! Woo, Caroline!!
e_transitionse_transitions on October 20th, 2010 09:18 pm (UTC)
seriously! And some more cute photoshoots ;)
goshgollyg: sc shut upgoshgollyg on October 20th, 2010 03:20 pm (UTC)
Caroline needs more videos like this! Awesome job!
e_transitionse_transitions on October 20th, 2010 09:17 pm (UTC)
thx so much ^_^ I agree - Caroline's a pretty great character!
Call Me OneTrack: Easy Acallmeonetrack on October 20th, 2010 04:15 pm (UTC)
That was excellent! So much fun. Caroline is a badass.
e_transitionse_transitions on October 20th, 2010 09:17 pm (UTC)
thanks! Loving ur icon btw!
schwarze_ratte: Carolineschwarze_ratte on October 20th, 2010 11:27 pm (UTC)
*awww* nice - love her so much <3
e_transitions: TVD: Carolinee_transitions on October 21st, 2010 06:47 am (UTC)
thx ^_^
d: VD Caroline can't go outsidenebakanezer on October 21st, 2010 01:05 am (UTC)
I don't listen to MC but that vid is fabulous!!! Great job, the song works perfectly.
e_transitionse_transitions on October 21st, 2010 06:48 am (UTC)
thanks! yeah, I heard the song, planned the vid out, and didn't even realize it was by MC until I went to track down the download - not my usual singer either :p
noisywallflowernoisywallflower on October 21st, 2010 04:26 am (UTC)
Wow, damn, that was awesome.
e_transitions: TVD: Carolinee_transitions on October 21st, 2010 06:48 am (UTC)
thanks so much! :D
Silvia Kundera: TVD-handssilviakundera on October 28th, 2010 08:35 am (UTC)
omfg I just realized I've developed a total crush on her. This was a great Caroline vid!
e_transitionse_transitions on October 28th, 2010 10:45 am (UTC)
thanks so much! I know - I'm totally crushing on her too ;)
Semi-Obsessive Mesol_se on May 15th, 2011 02:41 am (UTC)
This is awesome. Yay, Caroline!
e_transitionse_transitions on May 15th, 2011 07:26 am (UTC)
thanks!
Nicole Genung: Damon licking Elena with Stefancassiakohn on May 16th, 2011 03:04 am (UTC)
i love this! great job!
e_transitionse_transitions on May 16th, 2011 05:07 pm (UTC)
thanks so much!